I datorsalen

hej Elins blogg, detta är Annah. Jag var tvungen att skriva ett inlägg här för Elin har typ trillat ner från skoltaket och fick åka till sjukhuset. Vi spelar in filmer och det kan ju gå farligt till då vi måste göra våra stunts själva..

Näe jag bara skoja. Elin håller på och skaffar sig ett bättre betyg än ig så hon har lämnat in sitt So-arbete. Det skulle varit klart för kanske 4 veckor sedan. Men somliga är ju lite oansvarsfulla (är det ett ord??). I allafall då fick jag gå in här och skriva ett inlägg ^^ Nananana nu vet jag inte vad jag ska skriva.

...

Annal kom just in och hävdade att det heter DATAsalen. NEJ ANNA L!!!! Så oproffsigt liksom. Dator heter det människa. Nu tror jag hon blev ledsen och gick, Förlåt AnnaL!



KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback