FRÅGOR!

Min frågestund gick inte hem i sveriges hjärtan. Så då föreslog någon att jag skulle ta blondinbellas frågor från hennes blogg.  ^^

Du är OTROLIGT vacker och du sminkar dig sååååå fint. Har själv försökt "härma" men det funkar ju inte :( Kan inte du göra en video och visa hur du sminkar dig eller något? Vore otroligt kul

Det ska jag vekligen göra. Vadsomhelst för mina fans! ;)

Hej! Kan inte du skriva ett inlägg om din syn på homo- och bisexualitet? Jag är själv tillsammans med en tjej. Mitt liv är jävligt pissigt för tillfället då mamma och pappa ser detta som onaturligt. Kan inte du dela med dig av dina sunda åsikter (för de har du väl) angående detta viktiga, lite tabubelagda ämne!

Det är inget fel att vara homosexuell. Visste du att folk som är homofober brukar oftast vara homosexuella själva. Så ta din chans på dom. ;)

hej! Tänkte bara kolla när du skulle vara med i filmen du skrev förut för när den kommer ut vill jag se de?!

Jag är ju med i filmer hela tiden. Men den som jag kommer vara med i snart är den sista harry potter filmen som vi börjar jobba med precis efter 6:an har släppts.

Vad gör du de dagar då du känner dig risig, för alla har ju såna dagar? Jag menar, om du har bråttom någonstans och håret ser ut som ett fågelbo, vad är ditt tips då?

Går inte ens till skolan/jobb/arbetsförmedlingen. ;)

man behöver inte ugn till allt.. Gjrode snabba portionscheesecake åt min kusse på hennes födelsedag, blev jättelyckat! Frysta hallon i botten på ett glas, kesella blandat med vaniljvisp (eller vaniljkesella) hälls över och detta toppar man med smulade digestive- därefter fryses cheesecakesen i några timmar.

Jasså, här vet man.. Är din mage lika tjock som din receptssamling. haha.

ja viste inte att du va vänsterhänt!

Nä, fan du genomskådade mej, jag är högerhänt! :)

jag förstår inte hur du kan äta så mycket som du gör, bara de måste ju vara lögner, för hur kan man vara å smal som du e och äta sådär mycket flera ggr i veckan????

Okej, här genomskådade du med igen, allt är bara lögner. Jag brukar köpa massa godis & snacks bara för att ta en bild och sedan lägga upp på bloggen.

På måndag ska jag till stockholm och jag bhöver verkligen köpa mig en festklänning till kvällen på studenten. Vi ska bara gå ut så det ska inte vara någon balklänning. Men känner att jag vill ha ngn finare klänning som inte är allt för dyr! Har du några tips på affärer där jag kan kolla?

Kolla inne på cassels eller i din mormors gaderob. ;)

hur kmr det säg att du har så få vänner?

Alla vill ju va kompis med mej, så det är svårt att få äkta vänner och inte sånna som bara utnyttjar ens kändisskap.

Tänkte bara fråga om du vet att det redan finns ett märke som heter Classified? Har nämligen ett par skor från just det märket

Yes det finns ett skomärke i USA som heter det. Det är ju faktist jag som har gjort det.

Jag har funderat länge på vem du är lik, men nu kom jag på vem det är. Christina Applegate! Ni är ju som tvillingar. :O

Ja, det är många som tycker det. Och jag är redo att hålla med.

Jag såg dig igår i tunnelbanan men vet dock inte vart hehe :P men jag satt bredvid dig. Du var jätte fixad och fin, du satt med en kompis. Du var så fin! Jag ville hälsa men vågade lixom inte :(  Jag ville hälsa på dig!!! Men iallafall, jag blev så GLAD att ha få träffat dig utan att snacka med dig! Snacka om att jag hade ett stoooooooooooort leende på läpparna hela kvällen :) Du kanske inte kommer svara på den här frågan, men HOPPAS HOPPAS verkligen du ser det här.. du är min idol och förebild! Tack för en bra blogg.

Åh, jag såg på dej att dina mungipor gick upp titt som tett. Var inte rädd att hälsa.

Vars tog självkänsla tipsen vägen då? Du skulle väl ha varje dag i 30 dagar för att öka självkänslan hos unga tjejer? Men det dog ut eller? Dåligt, för det följde jag

Det har jag aldrig gjort, jag älskar lixom inte folk som har sin självkänsla som den räcker upp till rymden. Men ni som har självkänsla som har sjunkit ner till jordens kärna, gå in på blondinbellas blogg.

jag undrar om du solar solarium ? för jag tycker du är brun och det är maj. Jag har inte så lätt för att bli brun men är rädd för att sola solarium (rykten om att det är farligt, vilket det säkert är) om du nu solar solarium är du inte rädd att du ska få cancer ? och inte påtala om priser! :O

NEJ, alla som gör det är cancerbarn och luktar äkligt.

VARSÅGOD! :D


 


KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback