FRÅGESTUND AVSLUTAD!

Jag tror att någon bojkottade min frågestund för jag fick bara en fråga.. Kaxig!

Millan om FRÅGESTUND!:

Hur lång är du?
Hur mycket väger du?
Varför är du så blek?


Första frågan. Jag är 1.75. Så jag kan praktiskt taget blir modell. Perfekt längd. Men denna längd uppnår jag ju iförsej bara när jag har ett par klackskor på 12 centimeter. och sen köper ett par till klackskor på 9 centimeter och limmar på den klacken på den andra. 

Andra frågan. Jag vill ju vara lika cool som blondinbella och äta godis och glass varje dag så jag väger 150 kilo. Fast det var ju senast jag vägde mej, för jag har inte vägt mej på jättelänge.

Tredje frågan. För att jag är en VAMPYYYYR!!!

KOMMENTARER
Postat av: Victoria

Vad skulle du hellst sätta på dig?? Kolla in här! --> http://sweetkaylee.blogg.se

2009-06-04 @ 21:08:58
URL: http://sweetkaylee.blogg.se/

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback