BARA EN ANTYDNING!



2 grejer.

1) Undanbes, detta betyder att man får röka. Inget som stoppar er om ni vill röka med en sån här lapp i närheten.

2) Vet ni vad jag tror? Jag tror att det är en person som röker som brorderat och satt upp denna lappen. Eftersom det bara står att det ska undanbes, så kan du ju röka ändå.

Det var säkert någon lokalägare som inte ville ha rökning där och gav ett uppdrag till en annan person. "Ja, kan du rätta upp en rökning föbjuden lapp" Det gjorde den, men eftersom att han som satte upp den rökte själv och ville kunna röka där så gjorde han en lapp som kunde tolkas som "rökning förbjuden"

KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback