AMANDA VANN!

Shoo fans, det var amanda som vann min "hur ska jag ha håret imorgon på skolavslutningen" tävling. Hon skrev 2 kommentarer:

1) Jag tycker att du ska locka hela håret och sedan sätt upp det fint där bak. Lite som en hästsvans fast du sätter fast det med klämmor och inte alls i en lika rund tofs.. Om du fattar. Haha. Superfint i alla fall och jag tror att det skulle passa dig! :)

2) Du kanske skulle kunna locka hela håret så att du får korkskruvar. Lite halvslarviga sådär. Och sedan en stor vit blomma i håret. Superfint!:)


Okej, har ingen aning vilken jag ska välja. Men jag tror jag får gå på den första för jag har ingen stor vit blomma. :P

GRATTIS!

Och här kommer din efterlängtade länkning! Jag gick in lite på hennes blogg. Faktist ganska bra, hon skrev bra, inte så jobbigt som vissa gör (jag?)

PS: (i love you) vi ska ha en "hemlig fest" för hela nian imorn också, så då ska jag ha en likadan tävling på min klänning då. Samma regler. :) Lägger upp outfiten snart.. ^^

KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback