WTF

hallå eller! :( mitt tagentbord har gått sönder!!! buhuuuu för mej. går inte att skriva på det, så nu är jag tvungen att skriva på skärmtangentbordet.. :O plus att jag inte kunde komma in på min användare på datorn, för att den har LÖSENORD. så det fick bli pappas användare.. :P

klarar inte av att skriva mer nu. får snart en ångest attack för det går så långsamt att skriva! åhh, bara att skriva detta inlägget har tatt 11 minuter, och jag har inte stannat skrivandet någongång för att tänka på vad jag ska skriva.. :P

hej svejs applefejs!! :D

KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback