VECKANS BLOGG!

EYYY!

Nu ska vi hitta en ny veckans blogg. Och denna gången kommer jag inte ha den där i över 3 veckor. x)

Okej. Men för att vinna veckans blogg så ska ni skriva ett rim på SAX! :)

Bästa rimmet vinner. Och även fast ni har ett skitkasst rim så skriv det ändå. För oftast är det typ INGEN (alternativt en) som anmäler sej. Så stor chans att vinna.

Sax,
Nu är det dax
Att i pappret klippa
annars kommer jag att flippa
Om du inte funkar
Går jag och hämtar några burkar
Lägger dej i en
Och slänger dej i sopsorteringen

LYCKA TILL! :)

KOMMENTARER
Postat av: Miss*E*

Akta dej för den är vass,

kommer alltid väl till pass,

användbar i vardagslivet,

i var mans hand är sant och givet!

2009-07-12 @ 21:41:13
URL: http://ericadanielsson.blogg.se/

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback