VECKANS BLOGG!

EY EY EY!

Time´s up! 3 stycken ville vara med. EN rimmade. Tror jag ska lägga ner att man ska rimma för att vara med i veckans blogg.

Men hon som rimmade denna veckan var enastående. Blev nästa gråtfärdig av hennes underbara rim.


Ska gå och se allsång på skansen,
jag kan knappt hålla sansen,
kanske är det något fel på hormonbalansen?
kommer jag få se nån snygging på scenen,
som gör att jag blir darrig i benen, så jag ramlar på gatstenen och blir röd om kindbenen?
men jag hatar allsång skansen, så varför gå dit om jag ej får stimulansen, värsta arrogansen.

So here she is! Izabelle.. :D

Wieee! Hon har världens finaste hår bara så ni vet!


KOMMENTARER
Postat av: Izabelle

Haha, nice :)

2009-07-19 @ 20:31:37
URL: http://thisiswhatilooklikenaked.blogg.se/
Postat av: JONNA

like it :D

2009-07-21 @ 01:04:29
URL: http://joonnaak.blogg.se/

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback