SENIL

Pappa ska bort. Långt bort. Kommer inte se han på en hel dag. :O

Snyfft tänker ni. Party tänker jag! ^^

Nej, inget supande här inte. Jag ska stå vid spisen och laga mat till min lilla lilla lilla lilla syster (18 år)

Och vart ska lilla pappa då? Hmmm.. Ingen aning egenteligen. Jag vet bara att han ska till Lerum. Det råkade jag få ut ur honom förut. Utan att han skulle bli misstänksamm om att jag inte lyssnar när han pratar.

För jag lyssnar faktist när han pratar. Även fast jag har frågat honom om vad han ska göra idag 3 gånger, så har jag faktiskt lyssnat. Men är lite senil så det kom bort i min hjärna.



Kolla min najziga kalluffs på mitt huvud. ^^

KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback