PRESENTEN 09!

På tal om grillkol.

Okej, ingen har sagt någonting om grillkol.

Men när jag väl har tagit upp ämnet så kan vi ju lika gärna snacka om det. Okej, ni får inte snacka. Jag får snacka (skriva) och ni får lyssna (läsa)

Vet ni vad min farfar ska få i födelsedagspresent? GRILLKOL!

Suprise Suprise. Grattis på födelsedagen farfar. 15 kilo grillkol. Den bästa sorten. :)

Det är ju tur att det var den bästa sorten iallfall. Så han inte fick grillkol från eldorado. Mitt favoritmärke! ^^ ehh, not.

Men, nej, nej. Ingen eldorado grillkol här för 17.95. Nej, han ska få WEBER! Grillarnas favoritmärke!

Weber är som gud i kristendommen. Allah i Muslimendommen. Dior bland smikmärkerna. Britney Spears bland parfymerna. Volvo V70 i Svenne bilhandeln. Kissie i Fjortisdommen.

Att köpa eldorado grillkol skulle vara som att komma till helvetet direkt.

Om Weber är som gud. Så är eldorado djävulen. Det är som att tycka att Desiree Nilsson sminkar sej fint. Det är som att tro att Desiree Nilsson har naturligt stora tuttar.

Så Weber ska det vara! :)



kolla sicken striker pose jag gjorde där! :D

KOMMENTARER
Postat av: josse

din header måste vara det snyggaste jag sett på länge! :D

2009-07-27 @ 11:47:48
URL: http://pangmommorna.blogg.se/
Postat av: Jeffehmannenbror

JAG HETER JEFFY OCH VILL LIGGA

2012-03-27 @ 12:51:02

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback