NU VET JAG!

Jag kommer bli såå populär på gymnasiet nu när jag hittade denna forumfråden.. ^^

faaast, jag tog bara med dom roliga svaren.. ;D

Frågan löd: Jag har genom hela mitt liv alltid stått i skuggan och varit bland dem mindre populära i klassen. När nästan alla i klassen började dricka/röka/snusa, så var det jag och några till som valde att inte göra det. Självklart blev vi då kallade de 'töntiga' i klassen som inte vågade dricka och vi blev smått utstötta :/ (Nu dricker vi ibland, fast med måtta).

Jag ska börja första året på gymnasiet nu till hösten och jag pallar inte vara i skuggan längre! Så nu undrar jag hur man ska 'göra' för att bli populär? Hur ska man bete sig? Hur ska man se ut (kläder, hår etc. )? Vill gärna ha lite tips :)

Seriösa svar tack :)

I liek mudkipz :3



Underbara svaren:

Ciia F 15

Ta plats? Det är de som visar hänsyn och backar för alla som hamnar i skuggan. Såå, om du vill slippa det så är det bara att börja trycka ner alla andra, innan "rankningarna" satts.

Perfekt P 19
Inta positionen som den populära killen i klassen!
Märkeskläder, alltid pengar i fickan, mobilen ska ringa ofta, låt alla få veta att du är den som ofta är ute och festar på helgerna, du är självklart inte oskuld etc etc

bobbek  P 18 
gå fram till den största i klassen första dagen å golva honom med en vänsterkrok ^^


Sonic_Kong_X P 18
När de börjar reta dig igen, svara:

"Jag kommer att kalla dig cool då du tågar över Alperna med en enorm armé och 37 elefanter. Minst en av elefanterna måste överleva, och du får bara använda dig av teknologi som fanns då Hannibal tågade. Om du lyckas kommer jag att kalla dig cool."

KOMMENTARER
Postat av: -ELINA-

Hej, spana gärna in min blogg och inlägget om den klockrena hemsidan jag tipsat om;)

2009-07-18 @ 00:12:00
URL: http://denfinasteelina.blogg.se/
Postat av: Personality

Hej ! Ville bara tipsa om en jättebra hemsida om du vill ha extra pengar i plånboken, woopa! Bli medlem här: http://www.woopa.se/?ref=tildauu . Det är superenkelt och du får 20 kr direkt när du registrerar dig!



Hoppas du blir medlem, du kommer inte bli besviken jag lovar! Jag har vart medlem i mindre än en vecka och har snart 1000 kr! :) Kram

2009-07-18 @ 01:27:45
URL: http://personality.webblogg.se/
Postat av: Linda

Vilken fin blogg du har!



Spana gärna in min blogg och lämna en söt kommentar.

www.lindahodin.blogg.se

Kram

Linda

2009-07-18 @ 01:44:57
URL: http://lindahodin.blogg.se/
Postat av: Hannah&Klara

Hej, kolla gärna in vår blogg! :)

2009-07-18 @ 12:15:16
URL: http://lyckokarusell.blogg.se/

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback