LOVE HER!

JAG ÄLSKAR DENNA MÄNNISKA! MIN 12:fte PREMUNENANT PÅ BLOGLOVIN! :D

Hon får en länkning. För att.. Därför att jag är en SNÄLL människa. Juste, du såg rätt din pattetiska lilla böld! Jag är SNÄLL! ;D

Och SMART, kolla bara hur bra jag var på ironi! ^^

Oh, thank you. Stop the applause, you making fjårtisdesiree jeallus!

Om du också lägger mej på bloglovin och säger det till mej så får du också en länkning. SÅKLART! För att jag är en SNÄLL människa.

SAYONARA FROM GUDS BARN!



bloglovin 




bara för att jag är snäll

bloglovin

KOLLA! :D

KOMMENTARER
Postat av: Maja

kul att kunna glädja någon!

2009-07-16 @ 23:28:25
URL: http://minigrisarna.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHHAHA shit vad ful du är. .....

2009-07-17 @ 14:11:45

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback