LÅT MEJ FÅ SOOOVA!

Jag kan inte gå och lägga mej! Och vems fel är det? GUDS! Han har gjort mej till en så korkad människa. Alla mina saker som jag använder lägger jag på sängen.

VARFÖR GUD? VARFÖR? Jag orkar inte lägga in det där det ska va. Och jag kan inte lägga mej i sängen och sova för det finns ingen plats. Jag kan inte kasta ner det på golvet för då kommer jag trampa ihäl det..

Ge mej ett tecken? Eller döda mej verkar som ett bättre alternativ.

Jag vill sova, och tills du ger mej ett tecken går jag och lägger mej på två köksstolar i köket igen.




nej, här kan man inte sova forfan!

KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback