I´m GOING TO STOCKHOLM!

HEJ FANS!

Idag är det speciellt till alla mina fans uppe i stockholm. För din ska jag imorn! :D Eeeey. :)

Ja, ni alla där uppe. Nu kan ni äntligen få träffa mej.

Annas familj ska ta mej dit. ^^ Och sen ska jag och anna på ALLSÅNG! :D (fast på tisdagen) Längst fram baby! Så alla ni som har längtat sååå länge för att få träffa mej! Kan åka dit! :D

För jag vet att ni är många där ute. ^^

TACK FÖR MEJ, LEVERPASTEJ! :D

ps: (i love you) Man behöver inte boka sittplatser på allsång på skansen va? :P


KOMMENTARER
Postat av: Anonym

2009-07-20 @ 12:44:20

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback