:'(

Jag vill ha en bebis. En egen. Såååå söta. And me, mom to be of the year 09. ^^

Men jag fattar inte. Jag får inte för mamma. Jag är ju för fan 15 år. As gammalt. ^^ Vem av storbloggarna var det som hatade unga mödrar. Kissie va? Du och min mamma kan ju bilda en pakt.

Ah, jag tänker iallafall skaffa en snart.

Så nu kommer pappa listan (grrrr):

 1.


Johan palm! Grrrr ...  Min dröm.

2.
 
Om man inte kan få ha johan som pappa till ens barn så får man ju ta Hanky. Så man får lite av johans gener iallafall. ;D

KOMMENTARER
Postat av: z a n n y h ♥

usch johan palm :P

2009-07-14 @ 18:44:17
URL: http://zannyh.blogg.se/

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback