EN LITEN FUNDERING..

Jag borde verkligen städa mitt rum. Eller nej. Eller jo. Eller jag måste faktist! Det är ju faktist en regndag. Och för alla som inte vet bättre är regndagar som gjorda för att städa.

Det var därför gud skapade dom. Det var därför gud bestämmde sej för att kissa just idag. Det var därför gud drack så mycket innan. Det var därför gud söp sej full när han precis fick veta att jag inte konfirmerade mej i sjuan.

Det är både för guds och min skull som jag ska städa. Jag snubblar varje gång jag ska gå ut ur rummet. Plus att det ligger massa skit på golvet som inte ska ligga där. Som bara har ramlat ner.. hmm.

Det skummaste som ligger på mitt golv nu är sönderklippta suddigummin. Små, små, små, små, små och åter små suddigummin. MILJONTALS! typ.

Ska man börja städa eller?

Istället för att slösa tid på er? ^^



ser ni?! :O (i know. Webbcams skit)

KOMMENTARER
Postat av: Anonym

Grymt kul att höra! :)

2009-07-24 @ 09:58:37
URL: http://nbitchie.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Skumt :O

2009-07-25 @ 00:52:53
URL: http://stockholmsflickans.blogg.se/

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback