vilken film ska jag se?

Idag kommer 2 filmer klockan vid 9. En på 3:an och en på 6:an. 3:an brukar ha bra filmer. Och 6:an brukar bara ha massa action och äventyr, det är sånt som jag inte gillar så mycket så jag brukar se på 3:ans filmer för dom har lite mer komedi, drama och romantik. Sånt som jag ÄLSKAR! :D Men idag kommer det komedi på 6:an och drama på 3:an. Så vilken ska jag se? antingen:

ÄVENTYRAREN THOMAS CROWN
Amerikanskt drama från 1999. När en ovärderlig Monetmålning stjäls från ett ledande New York-galleri frågar sig polisen vilken professionell tjuv som ligger bakom. De anar inte för en sekund att tjuven är en fullständig amatör vid namn Thomas Crown. Thomas Crown föddes fattig men tog sig till Oxford med hjälp av ett boxningsstipendium. Med hans skarpa sinne för affärer har han lyckats bli miljardär. Men trots sin framgång så söker han nya utmaningar och stjäl ingenting för pengarna, utan bara för spänningens skull. Kriminalaren Catherine Danning tar på sig fallet och börjar röra sig i Crowns sociala kretsar.
Äventyraren Thomas Crown

V.S

LOSER
Amerikansk komedi från 2000. Paul kommer till New York och får dela rum med tre coola killar, som helst ägnar dagarna åt att festa och att studera personer av det motsatta könet. Detta ställer till med problem för Paul, som måste studera hårt om han ska få behålla sina studiemedel.
Loser

VILKEN SKA JAG TA? DEN SOM KOMENTERAR FÖRST BESTÄMMER ÅT MIG! :D
jag lägger upp din bloggadress här så får du kanske fler besökare också!

KOMMENTARER
Postat av: Jenny

Jag tycker du ska se Loser.

Den är faktiskt jävligt bra:)

2009-01-27 @ 16:36:34
URL: http://mallgroda.blogg.se/

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback