miss secret agent.. 2 ^^

Vet ni vilken film som kommer efter miss secret agent?! Miss secret agent 2! :O Coolt va? ;D Det ska jag se på, fast jag har redan sett den faktist!! ^^ För er som inte har sett den:

Amerikansk komedi från 2005. FBI-agenten Gracie Hart får i uppdrag att marknadsföra FBI och åker på turné med den brutale Sam Fuller som livvakt. Under resan kidnappas hennes vän Miss USA tillsammans med Stan Fields, och Gracie bestämmer sig för trotsa chefens order och själv resa till Las Vegas för att undersöka kidnappningen.

Miss Secret Agent 2 - Armed and Fabulous

håller med om att den inte är jätte bra..
men jag skulle faktist ge den en 2+ iallafall.. :)

21.00 kanal3

KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback