filmer som man har sett..

Det är så kul när det kommer filmer på teve som man har sett även fast dom inte är bra.. :P Som filmen serving sara som kommer på tv4 idag. För den satt jag och kollade på en gång.. Inte så bra, men lite smårolig.. Fast jag gillar sånna dåliga filmer, man måste ju ge dom en chans som med alla dåliga bloggar ut i landet.. x) Men det bästa med filmen är att matthew perry är med i den. ( han som spelar chandler i vänner ) Och det är kul när personen från tv-serier är med i filmer tycker jag. :P

Amerikansk komedi från 2002. Delgivningsmannen Joe Tyler har fått i uppdrag att lämna över skilsmässohandlingar till en kvinna, Sara Moore. Han väntar på henne när hon landar i New York. Sara ser en dyster framtid framför sig när hennes rike make försvinner ur hennes liv och hon kommer på en plan. Hon erbjuder Joe en belöning om en miljon dollar om han tillsammans med henne letar rätt på hennes man, Gordon, så att Sara kan stämma honom och på så sätt få en del av hans förmögenhet. Joe går med på planen och tillsammans beger de sig till Texas och det blir en strapatsfylld resa. Samtidigt skickar delgivningsbyrån ut Tony, en kollega och fiende till Joe, för att se till att Sara delges handlingarna.

Serving Sara 

håller nästan med, men för mej får den 2

TV4 21.00


KOMMENTARER
Postat av: Lina

Tack så mycket! Fin blogg du har!

2009-01-31 @ 21:38:21
URL: http://linabergling.blogg.se/
Postat av: NIKI

okeej :)

2009-01-31 @ 22:10:16
URL: http://niczue.blogg.se/
Postat av: smonki by selma

Hehhe , Det finns alltid nästa gång =)

2009-01-31 @ 22:11:44
URL: http://smonki.blogg.se/

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback