VECKOSAMMANFATTNING!

Jag har inte haft sån lust att skriva denna vecka, så du har inte fått veta vad som har hänt i mitt liv. :P Så här kommer sammanfattning! J


Måndag: Var i stan med anna. Köpte en tröja, ring, hårspännen och en liten väska.

Tisdag: Alla 9:or i hela landet gör första delen i nationella proven runt klockan 9.00. Jag var en av dom och det var inte så märkvärdigt, men ganska nervöst. Det var läsförståelse prov, och vissa frågor var konstiga! ;S


Onsdag: Friluftsdag! :/ Skridskor.. Vi skulle åka 1 mil på Ruddalen.  Vi skulle åka 20 varv, och jag hann bara åka 7. (vi hade bara 1 timma på oss)

Var också hos frisören. Blev den VÄRSTA frisyren i hela min livstid! Så ni kommer INTE få se en bild! x)


Torsdag: Andra delprovet i nationella proven. Denna dag var det UPPSATS! Gud va jobbigt. Vi fick ha med oss massa snacks och mat och sånt, men vi hade ingenting gott hemma så då blev det ingen extra energi till mej! :/


Fredag: Vårat lov började efter skolan. :D Och typ 2 timmar efter började jag få värsta förkylningen. Halsont och snorig.


Lördag: Min förkylning utvecklades och jag kände mej helt tung i kroppen och fick NÄSTAN feber, men den förhindrades av någonting! :D Sen var det melodifestival, och alla låta SÖG!!


Söndag: Film, TV, mer film, och mer TV. Målade också tånaglarna.. GUD VA FULT!?


KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback