PATRIK 1,5

Kollade just på patrik 1,5. Jag fick ju inte "min tumme ut ur röven" (eller vad man brukar säga) att gå och se denna underbara prisvinnande film. Har väntat på att den skulle gå och ladda ner as länge och för ett tag sen gick det. :) Och det var typ den bästa filmen på detta året jag har sett.


HAR DU INTE SETT DEN?!

Göran och Sven har blivit godkända för adoption. Problemet är att det saknas givarländer som accepterar homosexuella föräldrar. En dag öppnar sig en möjlighet att få adoptera ett svenskt föräldralöst barn, "Patrik 1,5", men när Patrik anländer visar han sig vara någon annan än det trott. Ett kommatecken har hamnat fel i byråkratin och in kliver en femtonårig homofob med kriminellt förflutet.

 

SE DEN!




tror jag skulle passat bätttre som skådis! ;D



KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback