LÅNGDUSCHANDE MÄNNISKOR!

Usch vad jag hatar långduschande människor. Speciellt när man bara har ett badrum. För jag blir as pinkenödig snabbt. Min syrra tar typ duschar på 1 och en halv timme. Och när hon kommer ut så springer man till toaletten för man är så pinkenödig. Hon skyndar sej inte heller när man säger till.

JAG (efter en trekvart i duschen): Johanna kan du skynda dej lite, jag är jättekissenödig!
SYSTER: Okej, jag ska bara shamponera håret och så du vet.
JAG: Okej.

Efter en halvtimma

JAG: Johanna är du inte klar nu?!
SYSTER (jättearg): NEEEJ, sluta vara så stressad.

efter 20 minuter kommer hon ut

SYSTER: SÅÅÅ, NÖJD?!

blir man inte besviken?


KOMMENTARER
Postat av: Sofie

Såg att du varit inne hos mej, så jag kikar tillbaka.

Jag kan verkligen förstå dej, skulle bli alldeles skogstokig, haha.

Själv duschar jag så snabbt det bara går, varför ödsla tid med att stå instängd i ett badrum? :P

2009-03-01 @ 19:29:48
URL: http://livetsomsofiee.blogg.se/
Postat av: Olivia

Jag duschar 15 min när jag ska duscha.. ibland 10 min. Hur kan man duscha i 1h och 30 min?? Jag gillar inte all ånga från duschen som gör mig lite smått yr.

2009-03-02 @ 21:31:40
URL: http://oliviacuty.blogg.se/

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback