IKVÄLL KOLLAR JAG PÅ:

På spaning med Bridget Jones 

BRIDGET JONES DAGBOK


ÄLSKA ÄLSKA ÄLSKA ÄLSKA ÄLSKA ÄLSKA ÄLSKA ÄLSKA ÄLSKA ÄLSKA


Brittisk komedi från 2004. Trots att Bridget är lyckligt förälskad i sin Mark Darcy, hotar svartsjukan att ta överhanden och förstöra deras förhållande. Hon misstänker att Marks unga, långbenta praktikant, som inte bara är snygg utan även intelligent, är intresserad av honom. Förhållandet sätts ytterligare på prov när Bridgets gamla flirt och före detta chef Daniel Cleaver, dyker upp och ställer till problem.


 

 

tv.nu tycker:


WHAT?! NOO JAG GER DEN:

5++++++

KOMMENTARER
Postat av: Emil

Tycker den är skitbra jag! :D

2009-02-22 @ 21:28:13
URL: http://eliassson.blogg.se/

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback