HANNIBAL

åhh, den filmen asså, har inte sett den men ryser bara jag hör namnet. Mamma berättade om den en gång och så var han sjuka i filmen så sjuk att han hjärntvättade en person att äta upp sin egen hjärna. :S 

 HAR DU INTE SETT DEN?!


Amerikansk kriminalthriller från 2001. Efter att ha rymt från mentalsjukhuset gömmer sig dr Lecter i Florens i Italien. Hemma i USA är ett av hans offer, Mason Verger, ute efter hämnd. Vanställd och beroende av livsuppehållande medel, planerar han att locka Lecter från sitt gömställe genom att använda det enda Lecter verkligen bryr sig om: Clarice Starling.

Hannibal 
??

jag ska ALDRIG se den iallafall. x)


KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback