ETT SÄKERT DEJT KORT! ^^

OM du inte har någon allahjärtansdag dejt tills ikväll så gå ut på stan och pröva domma replikerna så får du garanterat en dejt! ;D

♥ Har du en karta? Jag har gått vilse i dina ögon.
♥ Gjorde det ont när du föll ner från himlen <-- min favvorit!
♥ Jag skulle se bra ut på dej
♥ Är det jobbigt att alla är så fula jämfört med dej?
♥ Ursäkta, jag har tappat mitt telefonnummer kan jag få ditt?

eller du kanske vill ha ett ligg?

♥ Dina kläder skulle se bra ut i en hög brevid min säng.
♥ Hur vill du ha dina ägg imorgon? Stekta eller befruktade?
♥ När jag var liten brukade jag leka doktor. När jag ser dej väcks den önskan till liv igen, men nu vill jag leka gynekolog!
♥ Jag är ny i stan, kan du visa vägen till din lägenhet?


KOMMENTARER
Postat av: Emma

Ha en härlig Alla Hjärtans dag :)



Emma

2009-02-14 @ 15:20:17
URL: http://babesontour.blogg.se/
Postat av: hilda

kanske skulle prova ngn... Haha

2009-02-14 @ 16:00:17
URL: http://hiildas.webblogg.se/

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback