DEN RÄTTA FÖR ROSING!

Idag börjar serien den rätta för rosing på kanal 5 och det ska jag SJÄLVKLART kolla på. HAHA, fan va kul. Eller egenteligen inte för att jag hatar linda rosing.. :P Men vakna med the voice älskar henne och kommer säkert värsta prata om det heela morgonen och man vill ju hänga med lite. ;D

VET DU INTE VAD DET HANDLAR OM?!

Svensk dejtingserie från 2009. Nästan en miljon killar vill ha en kärleksrelation med Linda Rosing, en av Sveriges hetaste singeltjejer. Här får nio av dem chansen. Under romantiska middagar, våghalsiga aktiviteter och sköna utlandsresor ska Linda och killarna lära känna varandra. Killarna ska charma och Linda ska välja. Till slut återstår bara en kille, den rätte för Linda Rosing.

Visste ni att hela programet är "stagat" eller nu vad det heter. Aldså att det är uppgjort och att linda rosing redan har en kille. Det är därför bobby inte är med idag, för det var en tjej innan istället för henne. Men när hon fick reda på detta ville hon inte vara med. x)


KOMMENTARER
Postat av: Fia

Finns bara ett ord som passar PINSAMT!

2009-02-24 @ 18:15:31
URL: http://sofsan.blogg.se/
Postat av: shabab

kebaab

2009-03-15 @ 18:05:53

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback