batman begins

såg på batman begins igår. Den är faktist ganska bra nuförtiden, jag kommer ihåg när jag såg den på bio när jag var mindre. För jag älskade batman då och jag ville ha det här med skurkarna och det. Men denna filmen är ju lite mer hur batman kom till och det tycker jag är bra nuförtiden. :)

Har du inte sett den?!

Amerikanskt äventyr från 2005. Bruce Wayne bestämmer sig för att viga sitt liv åt att bekämpa brott och ondska efter att ha blivit vittne till sina föräldrars brutala avrättning. Således föds hans hemliga och respektingivande alter ego Batman och han börjar sakta men säkert att röja upp på Gotham Citys gator.

Den ursprungliga berättelsen om hur Bruce Wayne bestämmer sig för att kämpa för det goda i Gotham som sitt alter ego Batman.



4+

KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback