TUTTDISKUSSION!

Kollar på american pie, medans jag lyssnar på julradio, sjunger med, bloggar, och tänker. Det märks att jag är tjej fan. Det finns fan inga killar som kan göra så mycket samtidigt! ;D

Men iallafall så skulle jag snacka om american pie. Rolig film. Får mej att tänka på en jobbig kille. Han sa att det är klart han har sett en naken tjej. Han har ju liksom sett american pie! DAAH! ;D Man måste nog veta hela sammanhanget för att tycka det var kul. Eller? ;D

Men iallafall. American pie då. (beta house) Alla tjejer har perfekta tuttar. Förutom hon i början som knullar med den feta killen. ;D Men alla andra har fan det typ.

HUR?! Hur kan alla med snygga tuttar fått komma in där vafan. Det är säkert ett av vilkoren för att komma in! ^^ Plus att dom ser plastikopererade ut. Är inte dom typ 18 bara? Ofta, ofta, ofta, OFTA, dom har gjort det då liksom.

Kissie är ju 18 och har vart det i snart ett år eller nått? Har det blivit någonting? Nej, och hon har ändå (kanske) pengar.

Orealistiskt. ;D haha.

Plus att alla tjejer på skolan går runt och ligger med alla hela tiden. Och killarna också. ^^ Tänk om min skola skulle vara sån. Fast sverige skulle ALDRIG ha en sån skola. stela, tråkga svenskar.

Jag vet en sak som ÄR realistiskt. ^^ Jag har köpt en ny mössa. För 29.50 på lindex. Som min farmor betalade så snäll som hon var. (A) Jag älskar min farmor. Och inte bara för att hon köper saker till mej. Nej, hon är myysig. (: Jaja, vad tycks? :D

den ska jag ha på mej imorn, och showa off den för mina najziiga klazzizzar. ^^ Kommer dom bli avundsjuka? OHJA! ^^

I know you are too.

I know you want it (want it)

I know you like it (like it)

tralalalallalala.

XOXO


KOMMENTARER
Postat av: Rebecca

Haha vilket roligt inlägg xD



Älskar mössan, förresten! :D

2009-12-03 @ 23:32:29
URL: http://tribecas.blogg.se/

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback