TROR?

Ibland blir mina inlägg himla tråkiga. Även fast det inte ska bli tänkt så. Det är samma som när man skriver en mening. Och det blir himlans dåliga meningsbyggnader (ajabaja) Man tänker inte på det. Och bra exempel är mening 2 i detta inllägg. Om inte jag hade skrivit den själv hade jag inte fattat någonting.

Aja, oftast vill jag skriva roliga inlägg. Oftast blir det inte så. Oftast så brukar jag kompensera det med att lägga in lite småwiard ord. Oftast märks inte dom. Oftast så blir det ingen skillnad.
'
Oftast är det så att jag upprepar mej på ord när jag skriver. Något som min före detta svenska lärare gjorde det VÄLDIGT VÄLDIGT VÄLDIGT VÄLDIGT klart för mej.
'
I varje text jag skrev som han hade rättat så hade han ritat med en röd penna under varje jag (som var det värsta ordet man kan upprepa massor av gånger)

Undrar om det var för att han gillar att måla med en röd penna under ordet jag eller om att han tyckte det var för mycket jag hela tiden? hmm..........

Slutsats: Tråkiga inlägg som jag ville skulle bli roliga förekommer ofta i denna bloggen.
Slutsats 2: Min svenskalärare kunde aldrig ge mej lite cred för mina texter.
Fakta: Min svenskalärare som jag har nu och min textlärare tycker jag skriver bra!
Slutsats 3: HAH! Ta dej i arslet f.d svenskalärare. Du har haft FEEEL!

visst skriver jag underbart fresten? ^^

random bild.

KOMMENTARER
Postat av: JenniforLoneryd

nj jag tror faktsikt inte det .för peersonen som har bilddagboken är för egotrippad. och det är inte dessire.

- asså bruden på bdb är för

typ

Killar titta på mig och typ ja för egotrippad helt enkelt gemfört med vad dessire skriver i sin blogg,-

Men vet inte helt säkert:P

2009-12-07 @ 14:33:06
URL: http://jennif0rloneryd.blogg.se/
Postat av: annapannabus (liksom så att du visste)

Han kan ba gå och köra upp sina jag nån annanstans för jag fick mvg på en grej med 3 meningar (H)

2009-12-07 @ 20:22:35
Postat av: Zamira

inte vart inne på din blogg på ett tag oooch jag är sämst på att kommentera men älskar din juliga header och tycker verkligen du ska ha massa cred för inläggen! keep it up!

2009-12-08 @ 02:23:33
URL: http://zamsome.blogspot.com
Postat av: Tove

Sv: Tack så mycket! :)

2009-12-08 @ 20:43:56
URL: http://imtove.blogg.se/

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback