SÄG OM, SÄG RÄTT!

Är det någon mer än jag som stör sej på att kissie skriver byst? Vem fan skriver så, eller säger så. Förutom gamla tanter. Och min gamla syslödslärare. Fast vänta lite, hon var ju en tant fresten! ehe...
'
Iallafall så är det det töntigaste och jobbigaste ordet att säga och höra tycker jag. Värsta fementist ordet för folk som tycker att andra ord är mer sexuella.
'
Nej men vafan, säg inte byst ni där ute. snälla snälla snälla snälla. Jag tycker det är psykologiskt jobbigt. x)
'
Man ska säga. BRÖÖÖST. PATTAR. RATTAR. LUMPA UPP OCH NER. RAAATZ. PAATZ.
'
inte byst. fatta?
'

'
såhär ser jag ut fresten. Bara att någon jävel har klistat in sitt ansikte istället för mitt. fan.



KOMMENTARER
Postat av: MADICKEN

Byst låter otroligt reatard =)

2009-12-23 @ 11:37:41
URL: http://conler.blogg.se/
Postat av: Rebecca Utan Räkor

Jag säger tuttar!



Sv: JAG MEEEEEEED!

2009-12-23 @ 20:57:34
URL: http://alltutom.blogg.se/

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback