OOOHHH!

Kommentar:

p om IKEA HERE I COME!:
fan va ful du e


Aldså, jag förstår inte datakunskapslärarna ibland. Dom kan inte ens lära ut till eleverna hur man använder ett enkelt mellanslag på rätt sätt.

För SJÄLVKLART ska det ju inte stå som det egenteligen står. Nej, "P" har bara råkat komma åt mellanslag. Detta är ju en förkortning, fanvafulduär. Varje bokstav står för ett ord.

Fantastisk - Ambitiös - Naturlig - Vacker - Allas favorit - Fantastisk - Underbar - Lalalala - Dansvänlig - Ursnygg - Elin

Bra, att jag fanns här och klarade upp allt!


KOMMENTARER
Postat av: Natalie - It's all about attitude

vilken jätte söt blogg du har :)

ta hand om dig! puss

2009-12-02 @ 16:47:52
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback