KISSIE WAS MY ROLEMODEL-NOW I'M HERS



Kissie är verkligen min förbild. Hon är ju bäst på photoshop. Hon kan göra vad som helst med en bild. Sjuuukt avundsjuk är man jue.

Men nu kan hon ju nästan avgå från sin tron. För här kommer jag. Som verkligen ÄÄÄÄGER på photoshop.

Ser ni min bruna hy. That ain't done from sunshine!

Ser ni min näsa, hur liten som helst. Den är ju som skapt för mej. Man ser ju inte liksom att det inte är min. TOTALY PERFECT!

Ser ni mina ögon. Hypnotisering elin is here! ^^

Men det snyggaste är ju läpparna som jag gjort. Ser ju hur naturligt och snyggt ut som helst. Snart ska jag beställa tid hos maria arvidsson så jag kan få som också. ^^

KISSIE - STEP DOWN FROM THE THROWN. ELIN IS HERE!

KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback