F&F

Min farsa är typ väldigt tävlingsinriktsd när det gäller sport och sånt. Han skriker när saker gå bra och när folk gör mål. Jag kan inte bli så jäkla glad för en sån sak typ.

Förutom några saker. En av de stora är: Vem kan slå filip och fredrik.

Blir nervös. Är så jäkla inne i det så det inte är sant.

Handsvett. Andas tungt. Hjärtslagen går upp. Plus att jag blir sjukt nervös för deras skull.

Vill verkligen inte att motståndarn ska vinna. Dom är alltid så fula ju! x)

Fast en sak som kan bero på att hjärtslagen går upp är FREDRIK! ♥ Mjaoo asså.

Han är så jävla snygg!! :D :D

Vill gifta mej! (A)



KOMMENTARER
Postat av: Daniel

åååv vill oxå gifta mej!!

2009-12-08 @ 21:54:12
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback