Draft: Dec. 4, 2009

Det är en sak som jag har dragits med i flera månader nu. Mått dåligt över att en person här i världen hjälpte mej att uppnå mitt största mål i livet, och att jag hade lovat henne en länkning. Men hon har inte fått den än. :O Jag är en USEL människa. Men julen är väl den tiden där man ska förlåta va? :D
Hon är ju sjukt kul också!! :D
'

- H* om 69 ÅR?!:

- by the way så läste jag att din dröm är att få mer än tio kommentarer under ett inlägg så ima make ur dream come true now !

- H* om 69 ÅR?!:

- tre ...

- H* om 69 ÅR?!:

- fiiiiiiiiiiiira *

- H* om 69 ÅR?!:

- fem små kycklingar !

- H* om 69 ÅR?!:

- 6 puuuuuuuuuuuuuhleeeeeeeeeease !

- H* om 69 ÅR?!:

- sju hönor !

- H* om 69 ÅR?!:

- åtta chiiickeeeeeeeeeeeens!

- H* om 69 ÅR?!:

- niooooooooooooooooooooooo som i ioooooooooooo!

- H* om 69 ÅR?!:

- tioooooooooooooooooooooooooooooooooo (:

- H* om 69 ÅR?!:

- so ! happy now ? ;)

- H* om EHE..:

- hahaha luuungt! läste ju att din dröm var att få över 10 kommentarer och då tänkte jag helluu lets make her dream come true ! mowahahaha gör så dear! alltid härligt när man uppnår saker ju :) haha awh du är för gullig, tusen tacK !

- H* om FIXING MY HEADER!:

- UR A ROCKSTAR!

'

puh, detta har lättat mitt hjärta som fan asså! :D


fuck, nu när jag väl ger henne en länkning så finns hon inte kvar verkar det som. :'( Men om du ser detta så kommentera? (A)

 


KOMMENTARER
Postat av: Julia tb

Åh vilken fin blogg! jag gillar din bakrund;D

Allt bra annars? ha en underbar fredag, kramar<3

2009-12-04 @ 07:09:26
URL: http://showbyjulia.devote.se

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback