8

Jag har en magic eight ball. Ställer ALLA svåra frågor som jag måste tampas med i livet till den. Eller ja, iallafall dom som kommer när jag är hos pappa för det är där den ligger. ;D

Oftast så kommer ganska bra svar fram som jag kan tilllåta mej själv att följa även fast jag inte alltid tycker de är bra.

Men nu är den nog trasig.

Fråga: Jag är gud, sant eller falskt?
Svar: my sourses says no.

Det är ju uppenbart att den är trasig.

Eller så finns det ju ett till alternativ så jag kan fortsätta leva mitt liv baserat på beslut som fattas av en boll med vatten i.

Ingen har ju träfft gud på riktigt egenteligen, ingen som får säga det iallafall. Så det finns ingen fakta om det.

Så det är ju totaly ovius att JAG ÄR GUD!

jag är gud
jag är gud
jag är gud
jag är gud
jag är gud
jag är gud
jag är gud


det låter ju asbra!




KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback