THINK AGAIN!

Kissiemjaoo har köpt en ny kamera. ^^ En rosa. Sicken överaskning. Men hon har haft den i 14 dagar och vill lämmna tillbaka den. Hmm, med mjaoosan. Det får bara ta 7 dagar innan man inser det. TOKA!

Varför vill hon lämmna tillbaka den då? Höhööm, "Sen när jag kommer hem blir det gula bilder, försöker ändra i intsällningarna men det funkar inte?! " Witten from kissiemjaoo herself.

Notera, den tar GULA bilder. Varför? Det gör ju ingen vanlig kamera. Hon kanske har spillt någonting på linsen. Banan? Färg? Spya?

Nej, FOUNDATION! The ultimate choice. Hon tar på sin äckelfoundation med sina äckelfingrar. Och sen har linsen blivit kladdig så hon måste rengöra den och då stoppar hon din sina foundationnerkladdade fingrar på linsen.

JAG LÖSTE DITT PROBLEM! :D

ps: du beöver ju inte ens använda foundation, du är ju så vacker. Nej, skämt åtsido. (fan va jag skrattade där) Du photoshopar ju ändå dina bilder efter du tagit dom! Ingen ide ändå. :D

ETT TILL PROBLEM LÖST AV KISSE-AKUTEN!



sluta applådera, jag blir ju generad! :)

KOMMENTARER
Postat av: Recca Utan Räkor

Du har lite rätt där. Hon behöver inte ha foundation för hon gör om bilderna i datorn. Och tror knappast att några av hennes vänner kan se henne ändå. Man blir fan bländad av hennes psykiska blondhet.

2009-08-11 @ 00:26:25
URL: http://alltutom.blogg.se/

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback