THE PERFECT JOB!

Min syrra går djurvård på en naturbruksskola. Så hon vill arbeta med någonting med djur när hon blir stor.

Eller ah "stor". För vuxen är hon redan. Men kommer nog ta låång tid innan hon börjar jobba. ^^ mahaha.

Iallafall, vet hon inte riktigt vad hon ska jobba med. Ska det vara katt, ödla, bonde (det tror jag) eller vad det ska bli.

Men jag kom på det ultimata valet.

ANTISIMEX! :D

Dom jobbar ju med djur.

Och, ojojoj vad hon häpnade när jag berättade min idé för henne. Hon trodde jag var gud.

I KNOW OM SMART!



tror ni att hon skulle blitt anställd? :)

KOMMENTARER
Postat av: Spiderchick

hehe =)

2009-08-09 @ 20:11:10
URL: http://spiderchick.blogg.se/

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback