NU ÄR JAG GLAD!

Trodde verkligen aldrig det skulle vara något som skulle kunna pigga upp mej. Göra mej gladare. Dra mina hjärnceller från mitt skitliv och få dom att sluta tänka på allt surt!

MEN DET FANNS DET! :D

Nämligen. N. Bitchie, ladies and gentlemen. Visserligen har hon alltid fått mej på bättre humör. Men idag gjorde hon min dag. EN LÄNKNING! :D

Bara för att jag är en sån enastående läsare och kommenterare. :) Jag har läst hennes blogg sen den började tror jag. I vätt och tort. I gur och skur.

Sådärför får världens bästa bloggare en länkning av mej. BECAUSE SHE´S WORTH IT!


KOMMENTARER
Postat av: N Bitchie

Hahah, du är ju för skön!

2009-08-08 @ 17:15:32
URL: http://nbitchie.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha den funkar inte ens

2009-08-11 @ 15:20:01
URL: http://iwannabeakiwi.blogg.se/
Postat av: Alaaaaaaaaaaaaaaa youhana

HEJ!!!!!!!!!

2012-03-27 @ 12:59:58

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback