IT BLOWS!

Hade helt glömt av att jag hade satt en ny inställning in i min blogg. Att jag inte skulle behöva godkänna kommentarerna när jag fick dom. Det blir ju liite jobbigt. Eftersom jag får så OTRRROOOOOOOLIGT (en liten parantes bara eftersom att ni ska se att jag menar allvar, liksom - fetstil, understrykning OCH kursiv) många kommentarer.

AHAHAHAHAHAHA!

Fan där skrattade jag nästan ihäl mej. Nej, skämt åtsido så får jag nästan bara svar från andra. (A) Men själva anledningen till min handling var att jag själv tycker det är jobbigt när folk ska godkänna kommentarerna på andra bloggar. :P Så om jag tycker någonting är jobbigt på någon annans blogg så måste jag ju ta bort det på min egen. ;D

Så nu har jag suttit här hela kvällen och bett om att jag skulle få en kommentar. Och i min värld har jag inte fått någon, för att det har inte kommit upp en gud rektangel. Utan den har bara kommit upp. :O

Så jag hade fått TVÅ! AHA! Slå det om ni kan! Topplistan here i come.

Gissa vem jag hade fått ifrån? SPIDERCHICK! ^^ :D herself.





KOMMENTARER
Postat av: Anonym

Aa jag ska försöka med att skriva mer text :)

Men när jag skriver mycket då skriver jag verkligen MYCKET :D

2009-08-09 @ 22:45:42
URL: http://behindscenes.blogg.se/
Postat av: elli

jaa , jag måste väl lämna en kommentar , bara så att du kommer ett steg närmre dedär 10 kommentarerna :D

2009-08-10 @ 21:59:10
URL: http://lelllee.blogg.se/

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback