GYMNASIET IMORN!

Hej hallå alla FANS!

Imorn börjar ett nytt kapitel i mitt liv! GYMNASIET! Hjälp. Jag vill inte. Dom kommer döda mej. Kommer behöva växa upp och bli jätte normal och seriös. Har redan skakat hand med typ 4 ungdommar i min egen ålder på sommarlovet. Och DÅ är det för mycket. Skaka hand gör vuxna. Jag är bara ett litet barn jue.

Tur iallafall att jag ska gå media och inte NV som jag tänkte från början. Kände mej skit lättad att jag inte gjorde det efter jag hade läst detta inlägg från en av mina favoritbloggar. :)

Nu måste jag växa upp. Och köpa egna kollegieblock till skolan. Såg ni, KÖPA egna. Man får typ inte sånt av skolan. :S

Men nu kommer min fråga. Vad ska jag göra för att inte bli allt för utstött. Vad är lixom farligt för sin sociala status att prata om. Bloggar? Nej, det får jag ju inte hoppas. Måste bara få mitt dagliga prat om min blogg  och dessire nilsson. :P

Fast jag kan ju bara säga att jag äger min blogg så kommer ju alla bara "WOOW- jag är ditt största fan asså!"

Och så måste man FIKA på gymnasiet. Hur ska min ekonomi klara det? Får bara studiebidrag. Plus att jag kommer bli smällfet!





Jag kan ju också göra min coola pose så kommer ju folk svärma runt mej!

KOMMENTARER
Postat av: Hanna

Ekonomin klarar du bara du tänker efter lite innan du handlar. Jag bor själv och köper mat, kläder osv. för mitt studiebidrag och klarar mig hyfsat bra ändå. Lycka till!

2009-08-23 @ 12:56:13
URL: http://idolizeme.blogg.se/
Postat av: Your Dream Closet ,

tak tackjejen !Gymnasiet är underbart kan jag säga, ta vara på den tiden :)

2009-08-23 @ 13:13:38
URL: http://yourdreamcloset.blogg.se/
Postat av: Veronica

Köpa egna block är ju kul ;), sen så har du studenten och se fram emot! bästa tiden

2009-08-23 @ 13:36:28
URL: http://verily.blogg.se/

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback