ÄVEN JAG!

För en stund sen skulle jag gå på toa och skita lite. Och ja, även jag gör sådannadära saker som att gå på toaletten och skita. Även jag. Underbara jag. Otroligt underbara jag. Jag som är så snygg.



Snygga jag. Eh, ah. Återgå till ämnet.

Fönstret var öppet på toaletten. Buhäää.. :'( Var tvungen att stänga det. Gick det? Klarade jag det? Har jag några muskler? Nej, Nej, Ja.

På andra sidan av vägen finns det två fyra stycken höghus. Inte nog med att det finns fyra stycken radhus på andra sidan av vägen. Vet ni vad mer? Dom två översta kunde sitta och kolla på när jag sket idag.

Fy, va läskigt det var.Vet inte om dom kunde se hela mej. Men ansiktet iallafall.

KOMMENTARER
Postat av: Rebecca Utan Räkor

Jag tror tillockmed att kungen bajsar. Men det är inget jag kan uttala mig om. =)

2009-08-09 @ 11:51:39
URL: http://alltutom.blogg.se/

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback