TRÅKFAN!

Hade lite tråkigt på lektionen förut så sms:ade till 118100 och frågade som dom kunde skriva sitt roligaste skämt!

Detta var det bästa dom kunde komma på:

Två jägare är i skogen när en av dem plötsligt rasar ihop. Han verkar inte andas och bara ögonvitorna är synliga. Den andre tar fram sin mobil och ringer 112 och flämtar:
-Min kamrat är död. Vad ska jag göra?
Motagaren försökte lugna honom:
- Ta det lungt. Innan jag kan hjälpa dej måste du förvissa dej om att han verkligen är död.
Det blir tyst och ett skott hörs. Sedan kommer mannen tillbaka:
- Fixat. Vad gör jag nu?

Den som svarade på mitt sms måste haft den sämsta humorn. Visst var skämtet ganska roligt första gången man hörde det. Men nu? NEJ! INTE KUL!

RASKA UPP ER!



TILL OCH MED DETTA VAR JU ROLIGARE!

KOMMENTARER
Postat av: Fattybom

Sv: Hehe njae, jag kunde ju sett gladare ut ^^ Bad day :]

2009-04-15 @ 13:47:43
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Anonym

ha ha garva ihjäl mig.

2009-04-15 @ 14:27:00
URL: http://hellobravo.blogg.se/

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback