SOOOL!

Härligt väder vi har idag! :) Sool hela dagen, fantastisk dag faktist. Eller iallafall vissa stunder av den. Gjorde 2 nationella prov idag. Svenska muntligt och matte muntligt. AS SVÅRT!

Men iallafall så följde jag med emma hem och soolade. Skulle egenteligen hjälpa henne med hemkunskap, men så blev det inte. :P Men jag är så avundsjuk på henne. Hon blir sjukt brun, på typ en kvart får hon synligt streck. Och så kommer jag där. Blekfisen 09 (yeah, i´m cool) och ska sola brevid henne och man märkte typ inte ens att jag hade solat.

Förutom på 2 ställen.. Precis över bikinitrosan och på hela bröstet blir jag ALLTID as solbränd! Ingenting på lårena! :/



HÄRMED UTNÄMNER JAG MEJ FAKTIST TILL ..

BLEKFISEN 09!!!

*APPLÅDER*
*NÅGON KOMMER FRAM MED ETT PRIS*

KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback