MEN JAG ÄR JU BÄST!

Jag skulle leta upp en komentar från en tjej från en blogg och då upptäckte jag den här komentaren som jag hade tänkt blogga om en annan gång. ;D

michaela om MOHAHAHAHA!:
Du tjejen, dra ner lite på ditt självförtroände, det ser helt enkelt sjukt ut när du sitter och säger att du är bäst, känd och legend all the time..

Okej, TJEJEN! Tre saker.

För det första: JAG ÄR BÄST!
För det andra: JAG ÄR EN KÄNDIS!
Och för det tredje: JAG ÄR LEGEND ALL THE TIME!

Okej okej, det var inte bara tre saker jag hade och komma med. Jag säger bara, TÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖNT!



Okej, förlåt för att jag har solglasögon på mej. Men kändisar måste ha det eftersom att om de inte har det kommer alla fans, det är ju kul. Men hallå! PRIVACY! ;D

KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback