HELLO ALLA READERS!!

detta är elins kompis emma, även kallad THA KING.

nu sitter jag här vid min snygga dator och ska skriva något finurligt medans elin ska kolla på film, eva&adam tror jag, haha!

För er som följer den här bloggen så vet ni kanske att jag bloggat en annan gång också, när vi var i skolan, så då känner ni ju igen mig! :)

nä nu behöver elin hjälp med videon.. ni såg rätt, VIDEON, elin ska kolla på videofilm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HAHAHhahaHahAHahhaha, mobb. Filmen har tydligen fastnat i videon.. måste hjälpa................

HERREGUUUD!!!! det var BÄST I SVERIGE som hade fastnat!!!!!!! världens bästa film liksom, helt förstörd.. vi fick slita och dra i den för att få ut den, och hela det där svarta filmbandet var helt krokigt och böjt sen när filmen var ute, men jag snurrade då tillbaka bandet och räddade den, tror jag. nu tvingar jag elin att kolla på filmen, OCH SKRATTA ÅT DEN OCKSÅ!!! mohhaha! för den är kuuuuul! älska! :')

Någon mer som älskar filmen? fast jag gillar inte hans föräldrar :(((((((((((((((((((((((((





sätt på låten JAG ÄR EN VAMPYR, kolla på bilderna och njut.
I börjar passar dem perfekt, hööhöhööhöhöhö!!

nu gick våran kompis linda och la sig i min säng efter att ha sovit i "soffan" bredvid mig och elin, hon vaknade när vi satte på vampyr-låten, gav oss en DÖDSBLICK och gick. HIHI!

KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback