DESIREES FRÅGESTUND!

Igår hade fjortis desiree en frågestund. Hon ville inte att man skulle fråga hur hennes bloggande går. Eller hur många hon hade haft sex med eller om hon var oskuld eller inte. Eller om hennes familj.


Självklart var jag med och ställde några frågor. ^^

1.Hur går ditt bloggande?
2.Hur många har du haft sex med?
3.Är du oskuld eller inte?
4.Hur är det med familjen?


SVAR: Mitt bloggande går bra enligt mig, jag älskar att blogga!
Jag har inte haft sex med någon, så ja jag är oskuld.
Min familj står mig nära, så det är bra!

:D MOHAHAHAHA!

KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback