ÄCKELPÄCKELPYRONPÄRON!

Idag kände jag mej som ett äckel som vandrade runt i korridorerna. Aldså mer än vanligt!

Hade as fett hår, och jag märkte det inte på morgonen typ en halvtimma innan jag var TVUNGEN att gå så hade ingen möjlighet att tvätta det.

Så idag gick allt folk 2 meter ifrån mej och jag var tvungen att skrika istället för att prata. Mat-tanterna tog också mat till mej för att de ville inte att allt mitt fett i håret skulle rinna ner i maten. Det var ju lite bra iallafall.

XOXO

från fetto-elin

KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback